Laatste 3 weken.. : ( - Reisverslag uit Tempe, Verenigde Staten van Marieke Weijden - WaarBenJij.nu Laatste 3 weken.. : ( - Reisverslag uit Tempe, Verenigde Staten van Marieke Weijden - WaarBenJij.nu

Laatste 3 weken.. : (

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

06 December 2006 | Verenigde Staten, Tempe

Yep, sad but true.. mijn American experience zit er al weer bijna op.
Nog 2 weken in Phoenix hard studeren voor de final exams. En daarna een weekje relaxen en kerstshoppen met mams in New York!
Afgelopen weken niet veel gebeurd hier..veel voor school te doen en in weekend leuke dingen doen, maar dat is ook voornamelijk uitgaan en drinken...
Helaas is Las Vegas en Santa Fe niet doorgegaan.
Met thanksgiving heb ik bij een Amerikaanse familie gegeten, was een hele ervaring.
Moeders kookt voor 30 man, en het zijn ook minimaal 10 verschillende gerechten.. Bewondering voor die vrouw ten top, Annie zou ondertussen al geexplodeerd zijn.. (sorry mams..) Nee zonder gekheid. Eten was super!
Nog een paar dingen die ik vergeten was te vermelden:
- Amerikanen zijn lui. Alles heeft een drive-in, zelfs pinautomaten drive-ins, zodat de fatties niet uit hun auto hoeven...

- Je kan in de meeste auto's hier, al je auto starten voordat je er in zit.. druk op knoppie..en de verwarming en muziek gaat aan. Easy easy lekker instappen in een warm autootje..die uitvinding moet maar snel even worden overgevlogen naar nl.

Heb het super naar mijn zin gehad hier. In het begin wat opstart problemen maar na een paar weken voelde ik me hier al aardig thuis. Heb veel nieuwe mensen leren kennen, en veel leuke dingen gedaan en gezien!
Kortom, ben superblij met deze ervaring..maar heb toch ook wel weer zin in mijn eigen stekkie in Breda!

Iedereen super bedankt voor jullie lieve reacties!!!!!!!!!!!!

Ik weet het, ik ben een terrible person. Ik reageer niet of niet snel genoeg en die stomme postcards liggen al een tijd op mijn bureau. Vanaf vandaag ga ik mijn leven verbeteren. Postzegels zijn inmiddels gevonden..nu de brievenbus nog!
Please don't hate me ;)

Ben hopelijk 24 december terug..
Op voorwaarde dat de vliegtuigen vertrekken vanuit snowy New York en Delta Airlines nog niet totally bankrupt is..

Tot snel!! Byebye xx

  • 06 December 2006 - 07:19

    Eef:

    Heeey meis!! Heb nog een laatste 3 super weken, geniet ervan en tot snel in Bre-City!!
    Hele dikke kus

  • 06 December 2006 - 08:36

    Marianne:

    Hiiii Marieke!

    Na zo'n lange tijd dacht ik; laat ik Marieke toch eens mailen!!! Je hebt nog drie weken, tjee wat is dat snel gegaan..Je hebt het helemaal super geahad daar aan je verhalen te lezen! wij hebben je toch hier wel erg gemist bij HV. En nu hebben we (Jannemarije en ik) dan ook maar besloten om weg te gaan..ja 22 december is onze laatste dag hier.. Jan gaan in Utrecht aan de slag en ik lekker in het zuiden als makelaar (ja toch effe wat anders...) Hv zal ik wel missen, vooral als jij hier misschien ooit weer stage komt lopen??? wat zijn je plannen verder? Ben benieuwd.....

    succes daar je laatste drie weken... en shop ze in New York! (wow..ging ik maar...)

    Liefs Marianne (U01MWE)

  • 06 December 2006 - 09:11

    Myrthe:

    Heey Mariek!!

    Ja zit het er al weer bijna op....tijd is natuurlijk voorbij gevlogen daar!! Ben blij dat je t zo naar je zin hebt gehad daar, hele ervaring volgensmij.

    Vrijdag hebben we weer een x met de meiden afgesproken, jammer dat je er dan niet bij bent!

    Nou..geniet nog even van je laatste weekjes en tot snel in Utrecht, Breda of Arnhem ;-)

    Liefs, kus Myrth

  • 06 December 2006 - 10:21

    Sebas:

    Hey Mariek,

    Neem je iets leuks mee uit NY. Ik geef het lijstje wel mee aan je mams! ;-)
    Tijd vliegt als je het naar je zin hebt hè?! Gelukkig maar!

    Tot snel,

    x Sebas

  • 06 December 2006 - 11:08

    Jeroen:

    he marieke,

    het gaat ontzettend snel die tijd dat je in het buitenland zit ik hoef ook nog maar een weekje of 7 en dan zit ik weer in het koude NL. iig veel plezier mog de laatste weken en we zien elkaar weer op school.

    grtzz from surinam

    jeroen

  • 06 December 2006 - 12:18

    Len:

    Hola Marieke!
    hopelijk bevalt je VS trip tan bien como lo de Salamanca!
    un besito
    lenk

  • 06 December 2006 - 15:53

    Herman:

    He Marieke,

    Hier maar weer eens een berichtje van je grote neef :)

    Leuk om de afgelopen tijd zo je verhalen te lezen. Maak er nog ff 3 top weken van en tot snel weer in NL!
    Dan kom ik echt eens een keer naar Breda!

    Groeten en kus

  • 07 December 2006 - 06:33

    Sharon:

    He meissie!! Vind het echt superleuk datje het naar je zin hebt!! Vind het ook erg gezellig als je weer in nederland bent :D Kunnen we weer met z'n 6en afspreken!

    Heeeeel veel plezier die laatste twee weekjes en oohh jaloers man!! Ik wil ook wel in NY kerstshoppen :D!! Have fun, darling.

    xxx Sharon

  • 07 December 2006 - 20:25

    Elke:

    Heey Marieke, succes nog met je final exams en geniet lekker van je vakantie met je moeder! Leuk om je zo een beetje gevolgd te hebben. Misschien komen we elkaar nog wel eens tegen, want ik ben niet meer in Breda te zien. Ik ben effe een jaartje gestopt en weet ook niet zeker of ik verder ga met mijn opleiding, we zien wel!

    Jij veel plezier nog daar en hopelijk kun je kerst lekker thuis vieren!!!
    -X-
    Elke

  • 12 December 2006 - 14:48

    Marlies:

    Heb met veel plezier je verhalen en ervaringen gelezen. Je schrijft heel gezellig. Fijn dat je zo'n boeiende tijd hebt gehad in Amerika. Ik ben op moment druk bezig met de voorbereidingen voor mijn reis naar India. Ik vertrek maandagmorgen heel vroeg en kom eind februari/begin maart weer
    terug. Ik wens je nog een fijne tijd in New York, samen met je moeder.
    Hartelijke groet en veel liefs van
    Marlies.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Op 12 januari ga ik naar Australie, Nieuw Zeeland en Azie. Hoe lang ik blijf, waar ik blijf en wat ik allemaal ga doen staat nog niet vast. Na een druk en hectisch 2008 vind ik het wel heel fijn om er even tussenuit te gaan. De bedoeling is dat ik ga "backpacken".. ben benieuwd hoe ik dit zal ervaren.. Anyway, heb er veel zin in!!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 63
Totaal aantal bezoekers 38015

Voorgaande reizen:

12 Januari 2009 - 20 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: