Crazy Halloween een handje schudden met Billy - Reisverslag uit Tempe, Verenigde Staten van Marieke Weijden - WaarBenJij.nu Crazy Halloween een handje schudden met Billy - Reisverslag uit Tempe, Verenigde Staten van Marieke Weijden - WaarBenJij.nu

Crazy Halloween een handje schudden met Billy

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

07 November 2006 | Verenigde Staten, Tempe

Time flies, nog maar 6 weken te gaan. Komen nog een paar leuke reisjes aan, Las Vegas dit weekend en New York..

Maar eerst even kort Halloween..
Alleen al om Halloween zou ik hier willen wonen..dit is echt gekkenhuis.
Natuurlijk dacht ik..leuk, lekker scary gaan, maar het schijnt alleen zo te gaan als je klein bent. Als je op de universiteit zit, moeten de meiden vooral zo weinig mogelijk aantrekken..zo sletterig mogelijk! Hmm lastig dacht ik...haha!
Dus wij, met een aantal meiden naar de sexshop voor een kostuum, moet je toch ook een keer gedaan hebben!
Ik was een "sexy" racecar girl. zie foto's. We hebben het twee dagen gevierd. maar op dinsdag 31 october (De Halloween dag) zijn we savonds naar de stad geweest, het was superdruk, en iedereen is verkleed. Echt, de raarste dingen zie je..en de meest spectaculaire kostuums worden op de foto gezet..Ik heb voor mijn kostuum ook nieuwe laarzen gekocht, met voor mijn doen erg hoge hakken.. met als gevolg dat ik als een soort lange jan door de straten liep..was echt superlang..(niet voor NL begrippen, maar hier..ja!) Met weer als dat gevolg dat sommige mensen met mij op de foto wilden..haha wat een belachelijke actie weer, maargoed was wel grappig..vooral van die kleine mexicaanse mannetjes, Ieghh get a life! Iemand vroeg zelfs of ik een catwalk model was, wel aardig compliment dacht ik zo..

Vandaag zijn THE ELECTIONS verkiezingen. Ik ben blij als het over is, man man wat een gedoe is dat hier zeg. Ik zal niet heel politiek-weterig over komen nu..maar de Democraten zeiken constant Bush af, dit is wel grappig om mee te maken, ze maken elkaar echt af, op tv en recamespotjes..zou in NL nooit kunnen. Maar goed, iig Bill Clinton was op de campus afgelopen donderdag. Waren zon 3000 studenten buiten om zijn "lezing" bij te wonen. Vond het heel bijzonder, ook Bill kan aardig gemeen zijn tegen Bushy! Er was een helicopter boven ons, om ongewenst vliegverkeer tegen te houden, en op de omliggende campus-gebouwen stonden militairen en politie (hmm hoezo undercover?!) met geweren ons in de gaten te houden. Na zijn speech, en nog 4 andere Democraten liep iedereen weer weg.. Maarrrr ik zag dat Billy naar de hekken toe liep, dus ik dacht: Nu of Nooit...
Ik naar de hekken, maar niemand liep achter me aan, want iedereen was druk in gesprek over Bill's speech, dus niemand luisterde naar mij. Met als gevolg dat ik in een Amerikaanse massa van studenten kwam..tegen hekken werd geduwd..om Bill een hand te geven. En jaaa hij gaf me een hand, keek naar me.. wat een sympatieke man is het ook!!
I love Bill.. toen ik terug kwam was iedereen me aan het zoeken, en waren ze allemaal teleurgesteld dat zij hm geen hand konden geven, tsja moet je maar luisteren!
Maargoed..heb Bill-bacterien doorgegeven aan de rest, en mijn hand 3 dagen niet gewassen..(grapje)
Maar was wel leuke ervaring!

Zo'n gevoel zou ik nou nooit hebben met Jan Petertje

Iig ik geniet van mijn laatste weken, alhoewel the final exams nou niet echt leuk zijn!

Tot snel! xx Mariek

  • 07 November 2006 - 19:53

    Sebas:

    JOEHOE!!! I saw Elmo!
    Pakje moet ook maar eens in Nederland gaan dragen, je kunt het hebben!

    x Sebas

  • 07 November 2006 - 21:37

    Elke Verrijth:

    Heey Marieke,
    weer een leuk verhaal! Gaaf man om dat zo allemaal mee te maken, ben ook best jaloers dat je Bill de hand hebt kunnen schudden..hihi!!!
    Je ziet er flitsend uit op de foto's, tof pakkie! Veel plezier in Las Vegas en New York en succes met je examens!

    Kus,
    Elke

  • 08 November 2006 - 01:14

    Eef:

    Hey poepje!
    Wat leuk om weer wat van je te lezen! En wow de grote Bill een hand gegeven... nooit meer wassen ;)
    Schat, mis je.. we gaan snel weer daten als we allemaal weer in ons kikkerlandje terug zijn!
    Hele dikke kus uit Cairns, Australie!!

  • 08 November 2006 - 08:34

    Ellen:

    Leuk pakje hoor Mariek. Less is more! Je avonturen klinken net of je in een film bent beland. Veel plezier nog de laatste weekjes.
    X Ellen

  • 08 November 2006 - 21:35

    Jurgen:

    Leuk wat je allemaal meemaakt hoor mop! Nog even lekker van genieten allemaal! Allerliefste kus.

  • 10 November 2006 - 16:13

    Rico:

    sorry, laatste keer had ik geen tijd ivm verhuizing, maar hier ben ik weer hoor. verhuizing giong vrij soepel. Heb alleen muizen? Af en toe dacht ik er van af te zijn, zo ook eergisteren. Fout!. Ik werd vanacht namelijk gewoon wakker van de herrie die uit mijn huiskamer kwam?!! gatver...... Uiteindelijk: klap! (muizenval, zat niet eens eten in, als je er wel eten in doet trappen ze er niet in, als er geen eten in zit lopen ze er kennelijk gewoon in, sukkels. Deze maar buiten in container gegooid, leefde nog hoor. Volgende gaat misschien wel van h balkon. Klootzakken. Verder alles goed hoor. Zaterdag om feestj van Mich en Jur geweest, was leuk , daarna naar de RIVa geweest. hip hoor was zelfs een travestiet. Nou, jij hebt het daar ook nog naar je zin lees ik ( met dat carnaval enz.) Moet gauw weer verder, muizvall ed kopen voor sluitingstikjd. Doegie.

  • 13 November 2006 - 11:25

    Ilse:

    hey!!
    hahaha wat cool dat je Bill een handje hebt gegeven! Dat is nog eens wat anders dan naast Bing in de trein zitten ;) hahaha.
    Geniet van je laatste 6 weekjes want die vliegen om!!

    xxx

  • 23 November 2006 - 12:12

    Karin:

    ha marietje! gaaf zeg, handje geschut met Bill! hier heeft het cda gewonnen, sp ook een winnaar. Kom net terug van gran canaria tis niet leuk in nederland... tot snel, groet karin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Op 12 januari ga ik naar Australie, Nieuw Zeeland en Azie. Hoe lang ik blijf, waar ik blijf en wat ik allemaal ga doen staat nog niet vast. Na een druk en hectisch 2008 vind ik het wel heel fijn om er even tussenuit te gaan. De bedoeling is dat ik ga "backpacken".. ben benieuwd hoe ik dit zal ervaren.. Anyway, heb er veel zin in!!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 38014

Voorgaande reizen:

12 Januari 2009 - 20 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: