Birthday party in hummer limosine !! - Reisverslag uit Tempe, Verenigde Staten van Marieke Weijden - WaarBenJij.nu Birthday party in hummer limosine !! - Reisverslag uit Tempe, Verenigde Staten van Marieke Weijden - WaarBenJij.nu

Birthday party in hummer limosine !!

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

27 September 2006 | Verenigde Staten, Tempe

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor email, sms, kaartjes, kadootjes, pakketjes en videos voor mijn verjaardag!! Echt superlief allemaal! Eef en Marloes, thanks voor het kaartje uit Aus, Awesome!
No worries, Ik heb mijn verjaardag hier errrug aangenaam gevierd. Op woensdag (20 sept) had ik een examen van 6 tot 8 savonds en een groot marketing examen de dag erna. Kortom, op de dag zelf niet veel gedaan, behalve leren! Donderdagavond was het plan om met een aantal naar Applebees te gaan om wat te eten. Was supergezellig en uiteindelijk waren er 24 man! Kreeg kadootjes enzo, altijd leuk. en ook nog een stomme ballon waar ik de hele avond mee moest lopen..zelfs in het buitenland kan ik mezelf belachelijk maken!! Ik kreeg daarentegen wel gratis drank, nooit verkeerd natuurlijk.. Savonds was er karaoke. Zaterdag was the big day..want Salvador (jongen uit Mexico) en ik hadden een hummer limosine gehuurd voor die avond. Echt een megagaaf ding..voor de geinteresseerden..Kijk op http://www.allisonlimo.com/ voor de inrichting. Het was echt een superavond, wel een zuipavond..maar het was erg gezellig. Helaas voorafgaand wel wat gezeur gehad met anderen mensen, want helaas er was plek voor 20 man. Natuurlijk kunnen we niet iedereen uitnodigen, dit zorgde voor een aantal boze smsjes en weet ik het allemaal niet, ze vochten zelfs voor een plekje in de limo..(dit is niet helemaal waar, maar het leek dr wel op..)
Vanaf 20.00 reed de limo bij iedereen voor de deur, en vanaf 21.00 gingen we een ritje maken door een aantal drukke winkelstraten..dit was supergrappig, want we hadden de muziek hard aanstaan en twee geblindeerde raampjes open, wat er dus voor zorgde dat iedereen opkeek en konden meegenieten van our Sexy-Back muziek..
Ook zijn we naar Phoenix downtown gereden en naar de Beverly Hills wijk van Phoenix, om daar een beetje stoer te doen met onze limo..je moet toch wat he..
Tot 24.00 hadden we beschikking over de limo, de driver zette ons toen af bij de grootste nightclub van Scottsdale, de E4, waar we nog zo'n 2 uur konden gaan dansen of wat dan ook. E4 heeft 4 ruimtes, waarvan een liquid room..(geen muren, maar naar beneden stromend water) een air room (buiten lounge), een fire room (rode, oranje en gele achtige dingen) en een earth room..(geen idee wat daar earth aan was, maar goed) Het was erg gezellig..niet iedereen kon naar binnen, sommige waren te dronken, en tsja het blijft Amerika..ze blijven superstreng! Dus Salvador kon om 24.00 uur naar huis, hihi..
Na 2.00 ging iedereen weer met taxi's naar huis en was de party afgelopen..Helaas gaat alles hier dicht om 2.00.
Het was een superverjaardag die ik niet snel zal vergeten!

Ow ja, btw ik begin al een klein beetje te veranderen in een Amerikaanse lellebel. In plaats van mijn Nederlandse ochtendritueel..30 minuten voor college douchen, tanden poetsen en hups gaan..is het nu toch al wel een uur geworden.
Zeker het voorbereiden voor uitgaan is een groot verschil, jaja ik stijl mijn haar voortaan. Iedereen hier heeft zo'n ding, kan niet achterblijven..O trouwens nog een Marieke actie..zaterdag probeerde ik het voor het eerst bij mezelf (haar stijlen) maar wist ik veel dat je snel naar beneden moest gaan met dat apparaat..ik rook een soort brand lucht en wat bleek er was een deel van mijn haar weggebrand..Woopsie)
Dit zie je gelukkig niet op de foto's!

Verder veel leren en zo'n 4 uur per dag in de library zitten. Daar is niet veel lol aan te beleven.

Dit weekend waarschijnlijk naar Mexico met een groep. Heb dr zin in! See ya all soon..
Kiss

  • 27 September 2006 - 07:12

    Jurgen:

    Hoi mooierd!

    Weer een leuk verhaal! Een verjaardag om nooit meer te vergeten dacht ik zo. Enneh... ja, dat gestylde haar van jou, vind ik wel wat.... Ik ben trots op jou! Een allerliefste kus.

  • 27 September 2006 - 07:21

    Sjoerd:

    Hey Mariek!

    Leuke verhalen wederom! Zo te lezen heb je het daar prima naar je zin. Houden zo!

    Nou, ik kijk uit naar weer een verhaal van je. Geniet er nog van veel plezier en succes op school.

    Groetjes, x

  • 27 September 2006 - 08:54

    Heeej LD:

    Super leuk verhaal. Op naar je volgende avontuur daar en de foto's echt toppie. Big kiss Frank

  • 27 September 2006 - 09:19

    Elke:

    Heey Marieke!

    Allereerst nog gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een leuk verhaal, zo'n verjaardag wil ik ook wel! Geniet ervan en succes!
    Kus,
    Elke

  • 27 September 2006 - 10:20

    Rico:

    He Marieke, nou nog van harte gefeliciteerd natuurlijk! Hier ook wel alles kits. Ik heb misschien een huis (ik heb geloot, kans van 1/4% ongeveer, en ik stond op de eerste plaats!)en ik heb al een baan. Het is administratie, maar ik heb wel te eten. Leuk bericht weer. Groeten en veel plezier in Meggico!

  • 27 September 2006 - 10:29

    Jeroen:

    he marieke,

    wat een gave verjaardag man, nog van harte trouwens(beter laat dan nooit) maar het lukt allemaal met de studie daar lijkt me best zwaar maar je hebt het wel naar je zin.

    veel plezier nog

    kisses jeroen

  • 27 September 2006 - 12:12

    Myrthe:

    Heey Mariek!!

    helemaal je verjaardag vergeten..dus bij deze, van harte gefeliciteerd met je verjaardag nog!
    Maar ik lees het al wel, je hebt een superleuke dag gehad! Wat een avonturen daar allemaal, geniet ervan he!

    Kus Myrth

  • 27 September 2006 - 18:01

    Ilse:

    Hey mariek!

    Klinkt geweldig zo'n limoparty! moeten we ook eens doen als je weer terug bent! ;)
    En natuurlijk nog gefeliciteerd!! :D
    Hahaha je bent al helemaal Amerikaans geworden zo te lezen! ik ga het ook ff checken op je foto's ;)
    succes met al je examens en huiswerk!!

    kus!

  • 27 September 2006 - 18:51

    Sebastiaan:

    Hey Mariek,

    Ik moet me geheel aansluiten bij het bericht van Jurgen...En wat een uitvinding zo'n stijltang! Echt gaaf haar!
    Had Bennie ook niet zo'n tang ;-)

    Ik ben trouwens niet jaloers op die limo hoor...Heb er zelf ook net een gekocht :-P

    Veel plezier nog daar. Ben blij dat je soms ook in de bieb te vinden bent, haha!

    x Sebas

  • 02 Oktober 2006 - 09:57

    Bente:

    Idd, Sebas... ik heb na mijn drie maanden Malta ook zo'n stijltang aangeschaft. Haha! Wat is dat toch met buitenland en het stijlen van je haar? ;-)

    Dikke kus voor mijn lieve vriendin!

  • 05 Oktober 2006 - 07:06

    Marloes @ Oz:

    Haai chick!!
    Wat een feestfotos allemaal, ziet er erg gezellig uit... enne die hummer is in 1 woord: GEWELDIG!! Gelukkig is de kaart aangekomen ;) heb je mn sms ook ontvange? Meis, have fun en vergeet niet te studeren...suc6!!
    Hele grote knuffel en een kussie!

  • 07 Oktober 2006 - 08:08

    Marlies:

    Wat heb jij een geweldige
    verjaardag gehad, Marieke.
    Op de dag zelf heb ik Ad en Annie gebeld, dus ik had al gehoord van jullie originele idee om een limo
    te huren. Helemaal een idee voor Annie. Ze had zo wel willen aanschuiven, als er tenminste nog een plaatsje
    was geweest.
    Fijn, dat je het zo naar je zin hebt.

    Groetjes van Marlies



















  • 12 Oktober 2006 - 06:45

    Karin:

    Ha marie! sorry dat ik nu pas reageer! ik zit namelijk in een andere kamer, zodat ik eens langs kon gaan op je weblog. Heb thuis vanaf vandaag internet, dus dat komt goed. Je hebt het zo te zien goed naar je zin. Je bent wel een beetje veramerikaniseerd. Als ik je nog maar herken als je terug komt! In huis zit een nieuw meisje, bianca vindt haar aardig. Petra wil patty het huis uit hebben, maar p is niet meer geweest. Dus zover de ontwikkelingen in je huisje.Laat weer snel wat van me weten! xxx karin

  • 17 Oktober 2006 - 04:04

    Eef:

    Haai schat!
    Wat een coole foto's! Wicked, girl haha
    Ennuh dat verdagsfeetsje volgend jaar, kom thelemaal goed! Tot over een paar maandjes!
    Mis jou!
    Kusje!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Op 12 januari ga ik naar Australie, Nieuw Zeeland en Azie. Hoe lang ik blijf, waar ik blijf en wat ik allemaal ga doen staat nog niet vast. Na een druk en hectisch 2008 vind ik het wel heel fijn om er even tussenuit te gaan. De bedoeling is dat ik ga "backpacken".. ben benieuwd hoe ik dit zal ervaren.. Anyway, heb er veel zin in!!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 38015

Voorgaande reizen:

12 Januari 2009 - 20 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: