Road Trip - Reisverslag uit Tempe, Verenigde Staten van Marieke Weijden - WaarBenJij.nu Road Trip - Reisverslag uit Tempe, Verenigde Staten van Marieke Weijden - WaarBenJij.nu

Road Trip

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

09 September 2006 | Verenigde Staten, Tempe

Er is weer veel gebeurd afgelopen week..
Allereerst heb ik sinds 2 jaar een bezoekje gebracht aan de sportschool. Helaas eindigde deze sporty experience iets anders dan verwacht. Na mijn intensieve steps-class liep ik met Emma (Zweeds meisje) trots van de trap, want wat waren we sportief geweest, na al het fastfoodgedoe van afgelopen weken. Ik liep van de trap, en gleed uit...zo'n 6 a 8 a 10 traptreden stuntelde ik naar beneden, met als gevolg een zeeeeeeer pijnlijke, gekneusde kont (1 bil), onderrug-pijn en bovenbeenpijn. Probeerde zo snel mogelijk op te staan en weg te lopen na deze embarrissing val, want iedereen op de eerste etage die aan het "fietsen" was, heeft mijn indrukwekkende stunt gezien..Hmm
Eenmaal thuis deed het toch wel erg pijn, dus wat doe je dan: Je gaat skypen met je ouders en vraagt advies.. Natuurlijk mocht ik het resultaat showen via de webcam. Nooit gedacht dat ik mijn ass zou showen op internet door het oog van een webcam..
Weer een nieuwe ervaring..

Natuurlijk plan ik dit weer fantastisch, want de dag erna zou ik met 45 studenten een road trip doen naar o.a. Grand Canyon, Antilope Canyon, national park en een meer.
Heb toch maar besloten om te gaan, maar had wel een de tourguide gebeld (Amerikaanse student 27) en hij zei dat het wel kon, misschien dat ik mijn kussen moest meenemen in de auto, want zitten deed erg pijn.
Volgende ochtend kwamen we bij elkaar en werd er omgeroepen, "Where is the ass-problem girl?" Hmm FIJN ik had mijn eerste titel! Road trip was erg gezellig en mooi!lang in de auto, maar we hebben mooie dingen gezien. zie foto's
's avonds een kampvuur gemaakt op de camping, met de nodige alcohol..was erg gezellig..TOT de politie kwam. Nou echt waar, het is dus echt zoals Cops of een of andere politieserie/film. Wat een macht hebben zij zeg..en wat een performance. Ze (2p.) hadden ook allebei z'n grote zaklantaarn. Er waren meerdere klachten gekomen en omdat ze al die alcoholflessen zagen, werden ze nog een tikkeltje gemener. Vervolgens was er een soort zaklantaarnspel aan de gang. Iedereen werd fel in de ogen geschenen. Ik kan me nog een donderdagavond herinneren in Breda en ik was het niet eens met de politie over openbare dronkenschap..ze zeiden: ooow oke meisje, ga maar naar huis! verder niets! Nou hier kan je dat dus wel vergeten..je wordt gelijk meegenomen en in een cel gezet of je krijgt een bon. Ze vroegen of we alles begrepen en of we nog vragen hadden, we moesten allemaal in koor..No, thank you sir zeggen!! Nou, echt waar hoor..hou je van macht en gemenigheid: Get a job bij de Amerikaanse politie..ze zoeken vast nog mensen! Uiteindelijk gingen ze weg maar lieten nog een wijze les achter..Als ze nog 1 klacht zouden horen dan kwamen ze terug en dan zou het er heel anders aan toe gaan.
Dus vervolgens gaat iedereen fluisteren, maar in een groep is er altijd wel een domoor die ineens heel hard gaat lachen, zoals ik bijv., dus na een uurtje kwam de politie weer langs..WOOPSIE
Een aantal mensen die onder 21 waren en geen antwoord konden geven op de vragen van politie, kregen een bon van 500 dollar!!! echt te belachelijk veel!! Ben ik even blij dat ik 21 ben.

Gisternacht naar een bar "Old Chicago" geweest. Was erg gezellig en daarna nog naar een club. Het uitgaansleven gaat hier iets anders dan in NL. Allereerst drinkt iedereen zo belachelijk veel dat de meesten kruipend de tent verlaten. Verder is het zo dat dames NOOIT hoeven te betalen (voor de jongens onder ons, jullie kunnen hier misschien iets mee??!!) maar daarentegen voeren ze de dames zo dronken dat ze gewoon als beesten op hun prooi zitten te loeren..
Ook ben ik naar een paar huisparty's geweest.hier is het zelfs nog erger, want hier zijn alle under aged (-21) mensen.
Maar ik heb het hier wel erg naar mijn zin hoor, de tenten hebben ook meer een "sexual" tintje, de waitresses hebben vaak alleen bikini's aan, en natuurlijk moet je ze dan weer een extra tip geven. Toni, mijn huisgenootje werkt in zo'n club, ga dr nog weleens opzoeken!

Verder veel te doen voor mijn courses. Heb al een aantal toetsen gehad, waarvan 2 het resultaat A+ is. (100% goed)...Tsja zelfs over the ocean ben ik een study-nerd.

Ga zo naar de gym..GOED BEZIG!!

See ya!

  • 09 September 2006 - 06:22

    Jurgen:

    Hoi lieverd,

    Weer een leuk verhaal en wat een mooie foto's! Goed om te horen en te lezen dat je het steeds meer naar je zin hebt en weer allerlei stunts uithaald. Liefs en een kus.

  • 09 September 2006 - 08:03

    Sebas:

    Als wij mannen iets doen met het betalen tijdens het uitgaan...Doen jullie vrouwen dan iets met de kleding in de bars?

    Je schrijft erg leuk! En gave foto's zeg! Je beleeft echt wat moois daar.

    A+ is ook niet verkeerd zeg, paps en mams zullen ook trots op je zijn.

    Had je je ass-problem ook niet even tussen de foto's kunnen zetten? Haha!

    Veel plezier verder en blijf die punten scoren!

    x Sebas

  • 09 September 2006 - 08:34

    Herman:

    Nou hier eens een berichtje van je grote wijze neef :) Leuk om je ervaringen te lezen en om foto's te zien. Keep up the good work!! Groeten,

    Herman

  • 09 September 2006 - 08:45

    Ilse:

    Hey mariek!,

    super verhaal, hahaha
    ik moet er echt om lachen!
    klinkt leuk die feestjes ;)
    en je bent wel een studje hoor A+, ben je al vriendjes geworden met de nerds? :D hahaha.
    Nou veel succes, en ik ga ff je foto's bekijken!

    kus!

  • 09 September 2006 - 14:35

    Marloes:

    Heej Marieke.

    Wat fijn om te horen dat alles bevalt en dat je t naar je zin hebt. Wat een ontzettend leuke dingen heb je al mee gemaakt! Super mooie foto's trouwens! Beetje jaloers ben ik wel =)

    Heel veel succes nog met alles en maak er iets moois van!

    xxx Marloes

  • 09 September 2006 - 15:53

    Ellen:

    haha klinkt weer echt op z'n Mariekes! Super acties. Ga zo door (en veel plezier nog natuurlijk)

  • 09 September 2006 - 17:43

    Kelly:

    Hey meid! fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt en dat de studie goed gaat! ik had ook niet anders verwacht natuurlijk ;) oja, en die zere bibs gaat vanzelf over, gewoon nog op je tanden bijten!!!

    Zie uit naar je volgende verhaal!

    Dikke kus Kelly xxx

  • 10 September 2006 - 13:29

    Myrthe:

    Hey Mariek!

    Haha ouderwetse Marieke acties :P
    Klinkt erg leuk allemaal, volgensmij heb je het erg naar je zin!
    Ook erg toffe foto's!

    Kus Myrth

  • 10 September 2006 - 13:45

    Maikel:

    Meissie, dat ziet er allemaal mooie uit, had je wel weer geluk he met die wouten. Veel plezier daar meissie.
    Caio, Kus,
    Maikel

  • 11 September 2006 - 06:25

    Eef:

    Ola Chica!!
    Hahaha wat een KEIgrappig verhaaltje ;) Hoop dat je "ass probleempje" nu wat minder is hihi
    En wat een mooie foto's zeg! Ik mis je wel een beetje hoor meis!! Ik ga je zsm ff een mailtje sturen vanuit Sydney de gekste ;)

    Hele dikke kus van Eef!!

  • 14 September 2006 - 20:21

    Frank:

    Na al die andere mensen is het onderhand toch wel eens tijd dat je lieve broer een berichtje plaatst.

    Jammer dat ik met die ass-showing niet thuis was. Van die beelden zou ik natuurlijk ooit nog een leuke surprise bij sinterklaas kunnen maken of het kunnen gebruiken als chantagemateriaal:P.

    Maar het verhaal van de Grand Canyon maakt veel goed. Je schrijft leuk zussie!!!

    hey tot snel spreeks of skypes

    veel liefs!!
    Frank

  • 16 September 2006 - 09:17

    Rico:

    Dat dames daar nooit hoeven te betalen en of ik daar iets mee kan?? antwoord: nee, daar kan ik helemaal niets mee.

    Je verhalen klinken allemaal reuze leuk en volgens mij heb je het hartstikke naar je zin.

    Ik zeg: veel plezier nog!

    Doegie.

  • 17 September 2006 - 10:44

    Eefiepeef!:

    Heeey lieverd!!
    Nou ik zag al dat ik een berichtje had achtergelaten.. hmmzzz haha helemaal vergeten, sry beetje een hangover ;)
    Je bent bijna jarig, voor als je t nog niet wist ;) Wat ga je dan doen? Vertel me alles lekkerding ;)
    Mis je!!!
    Kus Eef

  • 17 September 2006 - 13:39

    Marlies:

    Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt! Heb genoten van je prachtige foto's. As.woensdag ben je jarig en ik wens je een
    heel gezellige dag.
    Veel liefs van Marlies

  • 20 September 2006 - 05:06

    Ad En Annie:

    HIEP-HIEP-HOERA

    Het is hier al 20 sept, dus...
    MARIEKE 22 JAAR

    EEN LIEVE KNUFFEL XXXXX EN EEN HELE GEZELLIGE DAG GEWENST DOOR DE LIEVERDS UIT ARNHEM-KUS-KUS-KUS

  • 20 September 2006 - 07:04

    Sabina:

    hey chickk superverhale..! nog niet allemaal geleze want hoorde vandaag pas van je weblog haha.. take care 3dikke kusse en hugs voor je b'day..!! liefs uit KL

  • 20 September 2006 - 07:23

    Frank:

    happy birthday for you
    happy birthday for you
    happy birthday dear marieke
    happy birthday TOOOOODDAAAYYY

    je raad het al wat ik wil zeggen.... GEFELICITEERD!!!

    dikke knuffel
    frank

  • 20 September 2006 - 08:49

    Karin:

    Hallo Marieke,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Hoop voor je dat je een feestje zonder politie krijgt! Uit je verhaal (en dat van Annie) begrijp ik dat je steeds meer gaat wennen, goed zo!
    Wens je een leuke dag toe.
    Groetjes, Karin

  • 21 September 2006 - 23:36

    Sanne:

    oeps, een beetje laat, en zelfs met het enorme tijdsverschil haal ik het niet om je op je verjaardag te feliciteren, maar gelukkig is het voor jou maar 1 dag te laat :-P

    Happy b-day girl... hope you had an awesome day with heaps of fun :-)

    Cheers mate

  • 23 September 2006 - 08:39

    Monique De Ruiter:

    He Marieke,

    Leuk om zo te lezen hoe het je daar vergaat, stoere verhalen hoor! Succes met je gekneusde (?) bil en misschien kunnen we in NL weer eens meeten met Jurjen enzo?
    Veel plezier nog daar!

    Groetjes, Monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Op 12 januari ga ik naar Australie, Nieuw Zeeland en Azie. Hoe lang ik blijf, waar ik blijf en wat ik allemaal ga doen staat nog niet vast. Na een druk en hectisch 2008 vind ik het wel heel fijn om er even tussenuit te gaan. De bedoeling is dat ik ga "backpacken".. ben benieuwd hoe ik dit zal ervaren.. Anyway, heb er veel zin in!!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 38020

Voorgaande reizen:

12 Januari 2009 - 20 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: